Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Sandra Johansson - 11 oktober 2012 19:57

Jag kan inte sova, jag sov 2 timmar tidigare på dagen så nu kam jag inte somna. Men nu när det inte är långt kvar till 30 har jag legat och tänkt på hur mina år in tjugoåring har varit. Började med att jag bodde i Mullsjö, läste till Fritidsledare. mina 2,5 år där var så roliga. Bode tillsammans med med så många fantastiska människor där. Jimmy, Christoffer, Johan, Tessan och saga. Flyttade tillbaka till västervik ett par månader innan jag och Tessan flyttade till Ängelholm och Helsingborg. Tessan och jag åkte sedan till Thailand, viste inte då att jag träffade kärleken i mitt liv. Efter set Till Danmark och jabba på Noa Noa som var ett av de bästa jobb jag haft. Den tiden var en av de bästa studer i mitt liv. Även att det var hårt då, så fick jag den bästa livserfarenheten och minnen under de årena jag älskade värkligen att bo i Danmark då. Thailand- Danmark och för ett år sedan tillbaka till Sverige igen. Jag har testat och prövat allt jag har velat göra, träffat fantastiska människor. Men ser nu i fram i mot 30, ett nytt liv med nya utmaningar och massa kärlek

Presentation


Min resa i thailand

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Västervik


Ovido - Quiz & Flashcards