Alla inlägg under augusti 2012

Av Sandra Johansson - 22 augusti 2012 03:49

Det börjar med att hela golvet var fult av vatten. Det gick inte att spola vatten på toaletten. När jag ska gå ner till stranden tror jag inte det är sant. Översvämning på riktigt....

Av Sandra Johansson - 22 augusti 2012 02:34

Grattis västerviks speedway!!! Hade velat vara på plats i går, jag har sett alla bilder på facebook.

Såg att peter var med och firade på sahara på kvällen.


Av Sandra Johansson - 21 augusti 2012 16:47

Nu har nagelen lossnat på lillfingret. På min avslutnings fest förra lördagen, lekte vi lite med ett luft gevär, jag sa till min vän att man inte ska dricka och leka med vapen, men gjorde det ändå.... Slutade med att jag skadade mig direct. När jag tagit manikyr här nere tycker de alltid lite synd om mig:) men ser det bra ut.

Av Sandra Johansson - 21 augusti 2012 12:06

På hotellet där jag bor nu finns en tv. Men bara 2 kanaler som är engelsk språkliga (eller vad man säger) eurosport och krime. Så jag köpte mig en dvd och hittade lite filmer med engelsk sub. Frågan är vilken jag ska börja med? ;)

Av Sandra Johansson - 21 augusti 2012 07:34

Sitter på caffe nero. Café latten här är den bästa jag druckit, helt fantafisk. Känns som att vara i syd Europa. På grund av regnet är det fullt av folk här i dag

Av Sandra Johansson - 21 augusti 2012 06:07

I dag tycker jag att det är skönt att det regnar. Vill inte göra något annat än se på film hela dagen, kom hem tidigit i går tycker jag, men har det super dålig i dag. Tror jag börjar bli lite sjuk oxå, fryser och magen är så där.

Ska föröka samla lite kraft och gå till jungceylon.

Av Sandra Johansson - 20 augusti 2012 18:55

Jag gick först ner till joy. Min nya bodygard:) han har sten koll på när jag går och vart. Måste säga till när jag kommit hem, annars ringer han och frågar om jag vill bli hämtad. Efter min träff med joy åkte jag till en gammal väns bar ( där jag hämtade sminket). Träffade massa gammal vänner. Vidare ner till harrys dör jag lärde känna ägaren. Han tig mig till massa barer med svenska ägare. Så flera nya nummer i kontaktlistan i dag:) Robin om du kommer ska jag presentera dig för ägaren av Whit room här.

Av Sandra Johansson - 20 augusti 2012 13:18

Vaknat efter eftermiddags vilan, den blir längre och längre för varje dag som går. I dag har jag sovit ca 2 timmar. Den thailänska kulturen sätter verkligen sina spår:) Ska hoppa in i duchen nu och fixa mig för middag på Harrys i kväll.

Presentation


Min resa i thailand

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Västervik


Ovido - Quiz & Flashcards