Alla inlägg under augusti 2012

Av Sandra Johansson - 18 augusti 2012 12:20

Nu kom regnet, regnar ca 30 min minuter åt gången. Jag hoppas att vi får den nya lägenheter. Får svar i kväll, det är en annan tjej som tittat på din innan. 5 minuter promenad till stranden och Bangla.

Av Sandra Johansson - 18 augusti 2012 09:13

I går var vi ute på banana nightclub, de här två japanska tjejerna tog nog över 100 kort i går. Men jag ville inte vara sämre så tog ett oxå;) det var inte sp mycket folk ute men beror på att det var brand på tiger kvällen innan. I går sa de här att det var 44 som hade dött.

Av Sandra Johansson - 16 augusti 2012 08:45

I går var vi hos noj och hällsade på.Jag lämnade prisenterna jag köpt till hunden, hon blev super glad. På var och åt en supertrevlig middag på en fiske resturang. 

I dag fick jag en jätte fin lång kjol, av noj som prisent.


Av Sandra Johansson - 16 augusti 2012 06:59

Glöm MBK om du vill shoppa i Bangkok är det The mall som gäller:)de har bra servis, inte så mycket folk och god mat. De har flera vånigar som är indelade i olika katigorier, och känns lyxigare än de flästa gallirior hemma, de har byggt upp ett vattefall inne i mitten, och där är det små cafen och resturanger.


Av Sandra Johansson - 15 augusti 2012 06:23

Framme i bangkok!!! jag blev 2 timmar försenad. hadde hoppats på att ukrines flyggplast skulle blivit bättre nu efter fotbolls em. Men det var nästan värre. Städerskan på toallettten hade en trasa som hon städade med utan hanskar, först på toalletstolen och sedan på handfat och handtag utan att skölja den.

Jag har kommit till lägenheten, träffade grannen som bjöd in mig i hans lägenhet. det visade sig att han hadele en liten saong där inne:) tvättade och fönade håret, maserade håbotten och nacken. allt detta i 2 timmar för 200 bath

Av Sandra Johansson - 8 augusti 2012 16:10

I morse slutade jag jobba. Har glömt bort känslan av att vara ledig för en längre tid men det käns helt fantastiskt:) I dag har jag packat och fixat det mästa i lilla huset. Karin har passet och visat är godkänt...

Av Sandra Johansson - 5 augusti 2012 17:49

Sitter i bilen med Karin och Emil på väg mot huvudstaden.... I morgon blir det att besöka ambassaden för att fixa visat.

Av Sandra Johansson - 2 augusti 2012 14:46

I dag kom reseförsäkrings paperna, och jag har varit nere på stan med karin och carro. Passade på stt ta pass foton till visat..... På måndag blir det ett besök till thailändska ambassaden.

Presentation


Min resa i thailand

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Västervik


Ovido - Quiz & Flashcards